Tuesday 27 September 2011

Skal holde kurs hos Scrapshop

Jeg har blitt spurt om å holde kurs hos Scrapshop på Sola,
og det har jeg veldig lyst til : )
Skal lage en LO med utklipte bilder og figurer, mist, osteklut o.l
 Under kan dere se en liten "sneak peak" : )
Det vil bli en lørdags formiddag, nærmere bestemt lørdag 15.oktober
fra 13.00 til ca.15.30.
Påmelding til: post@scrapshop.no


I am doing a scrapbook-course at Scrapshop the 15th. of October.
Here is a sneak-peak ; )


Her er også LOen til ukens Skissedillaskisse : )
The layout for this week`s sketch at Skissedilla : )



3 comments:

Bente Årstad said...

Ikke rart de vil ha deg til å holde kurs, du lager bare noen helt fantasktiske LO er:)

klem bente:)

Anonymous said...

Oj oj oj så läckert du skapar!! Jag fick tips om dig när jag lade ut en layout jag gjort i min blogg i dag. Det tipset är jag väldigt glad för, här i din blogg kommer jag att hitta massor av inspiration till kommande alster!! Jag skulle gärna gå en kurs för dig, kommer du till Sverige också? Tack för all skaparglädje här!

Eila Sandberg said...

Jag säger som Annette (justnujusthar) - NÄR kommer du till Sverige?????? Ser fram emot ditt inlägg från gårdagens kurs, sneak peeken ser underbar ut! Vad fint du gjort med BoBunny, älskar verkligen den där speciella tonen av turkos/teal och barnen är ju bara för söta båda två! Kram