Wednesday 13 April 2011

GD hos Papir i hjertet :)

Jeg fikk sånn en koselig forespørsel om å være gjestedesigner
hos Papir i hjertet i april :)
De skulle ha en utfordring i Freestyle, og jeg ble da spurt om å lage
en LO til dem. Veldig gøy!
Har laget en side med bilder av Leif denne gangen. Det blir ikke så
ofte jeg får laget med han alene. Han vil helst ikke at jeg skal ta bilder av han........
til min store frustasjon ;)
Men hvis han får dumme seg litt; hoppe og gjøre seg til, så går det greit :)
Så hva passet vel bedre enn å plassere han på et sirkus da???
Under kan dere se min LO til Papir i hjertet, av min lille sirkusartist :)

I got a nice email from Papir i hjertet where they asked me to be
their guestdesigner for April :)
They were going to have a challenge in Freestyle, and I have made a
layout for them. I was so happy to be asked :)
I made a page with pictures of Leif this time. I don`t have so many pages with
him alone, because he doesn`t want me to take pictures of him.....
to my big frustration;) But if he can joke around, jump and make faces, it`s ok :)
So a circus was a great place to put him!! :)))
Here you can see my LO for Papir i hjertet, starring my little circusartist :)


8 comments:

Floratita said...

Quel travail!!!
Très inspirante ta page ;*)

Vibeke said...

Helt utrolig herlig!!! Du må da ha en super fantasi - du "putter" jo unga inn i så mange forskjellige verdener. Herlig!!:)
Kjenner til det der med at man ikke vil bli tatt bilde av, dessverre..

Ha en fin onsdag, Brit:)

aina said...

Fantastisk!! Så utrolig kult å bruke de papirene!! Ha en fin kveld :-)

Lene said...

OMG!!!!! Dette er noe av det råeste jeg har sett deg lage - denne var ûberkul !!!!! blir helt satt ut jeg!

Lisa Synøve said...

OMG!!! Rååååfin og driiitkul !! Må være en av de kuleste loene jeg har sett !! Digga den max !! Skjønner ikke hvor du får ideene dine fra jeg ! Mektig imponert nok en gang !!! Klem ",)

Heidi said...

Denne er bare helt KANON Brit!!! Helt deg!!! Hver layout du lager er og blir en historie og ett eventyr i seg selv...barna dine kommer til å ha masse glede av det du lager!!!

~Etoile~ said...

Oh that is fantastic, really original.

Linda Brun said...

Brit, denne var råstilig. Full av masse inspirasjon og originalitet... Du e best... :-)