Sunday 22 August 2010

Skissedillaskisse #74 og gjestedisgner

God søndag alle sammen. Nå ligger skisse #74 ute hos oss på Skissedilla.
Vi har også vært så heldige å få Ann-Katrin som gjestedisigner.
Og det er vi kjempeglade for :)
Bare se på den lekre LOen hun har laget her.
Håper mange hiver seg på denne flotte skissen hennes.
Her er min løsning på den:

Vi har også ute en bonusskisse der fristen er mandag kl.22.00
En stilig skisse som Hege har laget:

Ta en kikk her, og hiv dere på denne også :)
Det er to supre blomster-premier å vinne ;)

7 comments:

Randi Elisabeth said...

Digger de skarpe fargene til s/v bildene:) Og jeg digger denne skissen;) liker når det er flere bilder på skissen, så denne skal jeg være med på;)

Merethe said...

Flott LO du har laget, med sterke og flotte farger.

Vibeke said...

Så utrolig kult med de kontrastene du har her!! Likte denne kjempegodt:)

MonaV said...

Flott med glimmermist, hambly og sterke, flotte farger.
Passer godt til det hvite.
Også liker jeg veldig godt at det er mer enn et bilde.
Denne skissen må jeg prøve å få med meg.

Julia Sáddi said...

So, so Beautifull!!! Love it!
Brit, how did you build this grid!? Did you draw, or is it a bought embellie!?
Huge Hug, Julia Sáddi

tæsj said...

Stilig nok en gang! Du gjør så mye gøy med bildene!

~Isabell~ said...

jeg må bare få si at din særegne stil fasinerer meg enormt. Jeg begriper ikke åssen du får de "utklipte" bildene til å se så riktig ut (om du skjønner) de ser jo ikke klippet ut...... hehe. Du er bare rå på alle områder og jeg beundrer deg=)